London

Hej alla! Nu är det påsklov! Härligt! För alla er som jag inte sagt något till säger jag nu:

GLAD PÅSK

Härligt väder det är ute, ganska varmt, men lite blåsigt... Idag var jag med Julia, vi var ute hanska mycket. Vi försökte flyga lite drake, men det blev inte så jättelyckat, undrar varför?! XD Vi gjorde en Carolaplånbok till Jollan, för Julia hade en som var trasig. Den blev lite rolig, joppas Jollan blig glad ;)
På söndag sticker jag till London, för er som inte vet det. Det ska bli väldigt roligt!

image12

Jag köpte just Mikas låt Grace Kelly på iTunes - Jag laddar inte ner, eftersom jag är en hederlig människa ;)
Waa, äskar den låten alltså, den är så himla bra!! Man blir så glad av den! Men Darin är bättre (Inte svika Darin, inte svika Darin <3)

Men ha det bra, jag kommer tillbaka på onsdag
Rebecca


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback