Lista nr 10000000?

Här är en till lista...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...anges pris och antal ggr per termin.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Gardinen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Shrek 2

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16.50


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Ingenting

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Det var några timmar sen, när jag var i stan.


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Agnes blogg, och snodde den här listan


8. Vad har du på dig?

Blå jeans, ett vitt linne, en grän och vitprickig blus, ett halsband


9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

Nej, jag drömde nog inget.

10. När skrattade du senast?

Det var väl inte så längesen, skulle jag tro


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fönster, två hyllor, tavlor...


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Jag såg en konstig människa i stran, han hade lite smått udda frisyr

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

Den är rolig, men det är inte direkt en utmaning för mig


14. Vilken var den senaste filmen du såg:

Shrek 2


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag skulle ge till rädda barnen, spara, betala alla mamma och pappas lån, köpa massa dyra saker, kläder... $

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:

Hmm... Att just nu blöder det på mitt finger


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Jag säger som Agnes, fred på jorden!

18. Tycker du om att dansa?

JAAAAAA! <3


19. Georde Bush?

Uräkta, jag fattar inte frågan, och dessutom heter han inte Georde...


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?

Svårt, men Molly, Klara, Linnea är fina namn. Killnamn? Darin är ju vääldig fint ;)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Det skulle kanske vara kul, men inte hela livet.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Kan jag få komma in eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback