Boklista

Här är en lista om böcker



  • Pocket/Inbunden - Pocket är lite skönare tycker jag, men det är dåligt när den viks..
  • Tjock/Tunn -   Tjock är härligt då har man mycket att läsa, bara inte boken är dålig.
  • Översatt/Originalspråk - Vet inte riktigt, det är svårt att läsa på typ arameiska, men det är ju orginalspråket som är bäst egentligen
  • Svenskt/Utländskt - Säger bara två ord: Harry Potter!
  • Lindgren/Lagerlöf - Astrid äger alla!
  • Soffan/Sängen -  Det är mysigast i sängen.
  • Kväll/Dag - Kvällen, jag hinner näästan aldrig på dagen.
  • Deckare/Kärlek - Kärlek, men lite spänning skadar inte.
  • Fakta/Fiction - Inget, båda verkar trista, inte min typ av böcker.
  • Lära/Njuta - Njuta! Inte ba: Kung blabla levde för 1000.000 år sedan..
  • Framsida/Baksida - Framsidan måsta vara fin, men om det står tråkiga saker på baksidan..
  • Låna/Köpa - Köpa. Då kan man känna: Det här är MIN bok.
  • Läsa/Lyssna - Läsa, men det är skönt att lyssna när man är trött och inte orkar läsa själv... 
  • Manlig/Kvinnlig - Spelar ingen roll, bara boken är bra.
  • En åt gången/Flera på gång - Oftast en bok. Annars blandar man ihop...

  • Det var det,
    Kram och Puss, minibuss (Som Elin säger)
    Rebecca <3


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback